Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Koert en Nancy schaik - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Koert en Nancy schaik - WaarBenJij.nu

Bangkok

Door: Koert en Nancy

Blijf op de hoogte en volg Koert en Nancy

05 Maart 2017 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal, hier een klein verslag van de 3 dagen Bangkok.
Na een reis van 11 uur komen we aan op het vliegveld, waar een mannetje klaar zou staan om ons naar het hotel te brengen. Helaas het mannetje stond er niet en hebben een taxi genomen.
Aangekomen op het hotel ff de spullen uitgepakt en zijn een hapje en drankje gaan doen. Daarna hebben we de skitrain genomen naar het winkelcentrum mkb en Siam, wat rond gekeken daar en zijn we weer terug gegaan naar hotel.
De volgende ochtend zijn we met de taxi naar een hele grote markt geweest (chatukchak) met heeel veel rommeltjes, kleding en andere zooi. Daarna lekker geralaxed bij het zwembad. (Klein en te weinig bedjes).
Vandaag zijn we met de taxi naar het paleis gegaan, waar we al ver in de rij moesten wachten, voetje voor voetje aanschuiven tot in het paleis. Alleen Thaise mensen met zwarte kleding mochten afscheid nemen van de koning..
Daarna weer terug naar het hotel, lekker weer naar het zwembad
Geweest. Vanavond gaan we nog ff naar de mbk en Siam en morgen vertrekken we naar de rust, na 3 dagen druk Bangkok gaan we naar Kanchanaburi.
Volgende verslag over 4 dagen
groetjes Koerten Nancy

• 05 Maart 2017 - 10:03

Marjo Ton :

Hoi Koerten Nancy
    Leuk het bericht wat ik binnen heb gekregen maar wat een drukte daar allemaal als ik dat zo leest.
    Maar heel veel plezier op de andere dagen.
    Rustig aan en geniet.
    Gr Marjo

• 05 Maart 2017 - 11:25

Hans:

Hoi Nancy en Koert,
    Leuk verslag veel plezier daar verder groeten

• 05 Maart 2017 - 12:40

Toos En Jos :

Fijne vakantie Nancy en Koert .
    Leuk dat we mee mogen genieten