dagje RIO - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Koert en Nancy schaik - WaarBenJij.nu dagje RIO - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Koert en Nancy schaik - WaarBenJij.nu

dagje RIO

Door: koert en nancy

Blijf op de hoogte en volg Koert en Nancy

27 Februari 2013 | Brazilië, Rio de Janeiro

dagje rio
vanmorgen zijn we na het ontbijt om half 9 opgehaald door de reisleidster.
we zijn eerst naar het Christus beeld geweest, het is daar hyper modern, want je kon met de lift, en met de roltrap. boven aangekomen fantastisch mooi uitzicht over Rio. wat foto`s gemaakt van het beeld en daarna weer helemaal naar beneden.
we zijn daarna een kijkje gaan nemen bij het voetbalstadion, die in mei af moet zijn en zeker voor het WK. het was er nog een bouwput.
we zijn door gereden naar een kleurijke trap met allemaal mooie tegels uit verschillende landen. ook waren er tegeltjes uit nederland.
we zijn daarna gaan lunchen nouja het was meer een vreetschuur, waar je de salades zelf kon pakken, de frites, rijst en aardappelkroketjes kwamen ze brengen, en het vlees kwamen ze op een speciale manier brengen, nl het werd van de spies zo op je bord gesneden. en ze bleven maar lopen.
je moet hier ook een speciaal kaartje op tafel leggen als je niet meer moet.
anders blijven ze maar komen.
na de lunch zijn we naar de suikerbroodberg geweest, waar we met de kabelbaan naar boven moesten.
we waren om half 4 weer bij het hotel, waar we verder vrij waren.
ieder apart zijn we even naar het strand van copa cabana geweest.
morgen gaan we weer verder richting watervallen.
het weer is goed, lekker warm rond de 28 tot 30 graden.

foto's komen nog maar de verbinding is erg traag in het hotel

• 27 Februari 2013 - 21:44

Wendy:

Klinkt helemaal niet verkeerd. Nog zo'n verslag en de jaloezie steekt de kop op ;-)
    Geniet ervan. Veel plezier bij de watervallen morgen.

Groetjes
    Henri en Wendy

• 27 Februari 2013 - 22:34

Rachelle:

Hoi koert en nancy,

Een goede vlucht gehad en gelukkig veilig aangekomen las ik. En gelijk al een drukke maar indrukwekkende dag achter de rug zo te horen. En dit is nog maar dag 1!!! Morgen veel plezier bij de watervallen.

Groetjes, Rachelle

• 28 Februari 2013 - 09:00

Bep:

Zo, jullie hebben al veel gezien op 1 dag, leuk. En weer lekker gegeten hi hi.
    Wens jullie ook vandaag weer een fijne dag.
    Groetjes Bep v. A.

• 01 Maart 2013 - 14:47

Manfred:

Het beeld staat wel in de mist.............maar leuke foto's