Amsterdam - Rio - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Koert en Nancy schaik - WaarBenJij.nu Amsterdam - Rio - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Koert en Nancy schaik - WaarBenJij.nu

Amsterdam - Rio

Door: koert en nancy

Blijf op de hoogte en volg Koert en Nancy

27 Februari 2013 | Brazilië, Rio de Janeiro

vandaag vertrokken vanaf amsterdam naar rio. Na een hobbelige vlucht aangekomen in rio, moesten we een tijdje wachten bij de paspoort controle, daarna ging alles snel we waren lokale tijd 20.00 uur in het hotel copacobana ( 4 uur vroeger dan in nederland).
we hebben de tassen op de kleine kamer gezet en zijn tegenover het hotel wezen eten. de porties zijn erg GROOT. dus delen we maar. we zijn teslotte nederlanders. na een douche gaan we nu slapen en morgen om half 8 ontbijten want we worden om half 9 opgehaald voor de dag excursie door rio de janeiro.
de kamers zijn klein en de airco maakt erg veel kabaal. gelukkig hebben we oordopjes.
word vervolgd

• 27 Februari 2013 - 07:50

Bep:

Jullie hebben dus een goede vlucht gehad. Grote porties eten?? Samen delen, dat is lekker goedkoop hi hi. Vandaag Rio bezichtigen. Veel plezier allemaal.

• 27 Februari 2013 - 09:01

Coortje:

Fijn dat jullie er zijn geniet maar met volle teugen is het warm? Heel veel plezier groetjes aan allen