oversteek van gili naar bali - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Koert en Nancy schaik - WaarBenJij.nu oversteek van gili naar bali - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Koert en Nancy schaik - WaarBenJij.nu

oversteek van gili naar bali

Door: KoertenNancy

Blijf op de hoogte en volg Koert en Nancy

07 Maart 2012 | Indonesië, Batavia

Hallo iedereen,
vandaag zijn we weer overgestoken van Gili naar Bali.
de zee was een stuk ruiger dan 3 dagen geleden.
de boot ging dan ook goed heen en weer, waar sommige mensen niet zo goed tegen kunnen.
naar een trip van 2uur zijn we weer op Bali waar we de laatste 5 dagen verblijven in padma bali hotel.
wat we allemaal nog gaan doen weten we nog niet, dus als we nieuws hebben horen jullie het wel.
hier wat foto`s van het laatate hotel en de barbeque van gisteren.

groetjes

• 07 Maart 2012 - 12:23

Hennie En Bets :

hallo allemaal hier is alles oke wij willen wel graag weten wie er niet tegen de boot kon groetjes van ons

• 07 Maart 2012 - 12:32

Bep:

Hallo Luitjes,
    Hoop dat jullie niet zeeziek zijn geweest.
    De binnenlandse reizen weer achter de rug. Vind wel dat jullie heel erg veel eten ha ha.
    Geniet maar lekker van de zon.
    Hier is het berekoud brrrrrr.

• 07 Maart 2012 - 15:03

Marja:

hallo allemaal.
    Nou ik vind eigenlijk ook wel dat jullie veel eten maar het ziet er ook wel erg lekker uit allemaal.geniet maar lekker van het mooie weer hier is het niet veel erg koud.Hebben jullie het souvenier nog gekocht.
    Groetjes.

• 07 Maart 2012 - 15:05

Rachelle:

Hoi,hoi,

Dat ziet er weer lekker uit die barbeque. Mooie kamer voor de laatste dagen. Wat is het weer snel gegaan deze keer. Wens jullie de laaste 5 dagen nog veel plezier en een goede terugreis.
    Groetjes ,Rachelle

• 07 Maart 2012 - 16:18

Marjo:

Wat kunnen jullie daar lekker eten en mooie kamers,rust nog maar lekker uit want jullie zijn zo weer hier.

• 07 Maart 2012 - 18:23

Manfred:

Een beetje ruige zee en dan gelijk ziek???? Beterschap en geniet er nog even van..........groetjes uit een nat A' dam

• 07 Maart 2012 - 22:35

Esther:

Hey familie,
    Wat leuk om zo elke dag mee te genieten wat jullie allemaal mee maken en ondernemen.En wat klinkt het allemaal super leuk. Nu nog maar 5dagen en dan zit er al weer op. Ga er maar flink van genieten. Nog even lekker uitrusten. Have Fun!!!Liefs, de Groenhofjes.

• 09 Maart 2012 - 17:18

Hennie:

je zal wel denken geen reactie van hennie op een of andere manier niet goed door gekomen. ziet er allemaal super uit en je maakt genoeg mee geniet er nog van de laatste dagen en tot gauw gr. hennie