gili-eiland dag 2 - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Koert en Nancy schaik - WaarBenJij.nu gili-eiland dag 2 - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Koert en Nancy schaik - WaarBenJij.nu

gili-eiland dag 2

Door: KoertenNancy

Blijf op de hoogte en volg Koert en Nancy

06 Maart 2012 | Indonesië, Batavia

hallo iedereen,
vandaag komen de foto`s wat later.
vanmorgen zag het er zonniger uit dan gister, dus hebben we een glasboot gehuurd waar we ook bij konden snorkelen.
we gingen om 10 uur weg. bij een van de snorkel plek,doken we van de boot af.
er zwom daar net als wij`n grote schildpad en later nog 2.
na wat kijken onderwater na de vissen zijn we weer op de boot gegaan.
stukje verder hebben we nog wat gesnorkeld, we waren net aan boord. kwam er een schildpad met z`n hoofdje boven water.
terug aan wal zijn we een hapje gaan eten, daarna zijn koert en nancy gaan fietsen en hebben na wat onderhandelingen 2 maskers gekocht.
de man heeft het goed verpakt zodat we het zo mee kunnen nemen op de terugweg begon het weer te storten.
we waren door en door nat. het regent nu nog steeds, de straten staan hier ook binnen mun van tijd blank.
Morgen gaan we weer naar Bali. en hopen dat het weer daar weer beter is.
@bep morgen gaan we naar de haven lopen.

groetjes van ons allen

• 06 Maart 2012 - 08:36

Greta:

jullie zijn wel actief bezig hoor
    maar het ziet er allemaal prachtig uit

• 06 Maart 2012 - 11:36

Bep:

Ha die luitjes,
    Ik lees wel dat het onder water ook mooi is. En weer lekker gegeten. Dus zeker een beetje lopen jullie, hoe ver is het na de haven, wel een beetje de moeite? kun je vast trainen voor de 4 daagse.
    Leuk dat jullie maskers gekocht hebben, we zien er wel een keer een fotooke van.
    Groetjes uit een vandaag zonnig Hollandia.

• 06 Maart 2012 - 20:08

Leny:

Hallo lui8tjes,

Jullie hebben nog slechter weer dan wij hoe kan dat nou.
    Het was bij ons vandaag 9 graden en een lekker zonnetje.
    Zo te zien vermaken jullie je goed.
    Koert en Nancy voelen jullie je wel lekker, fietsen op vakantie wat is dat nou toch, uitslovers.
    Ik heb voor de rest geen nieuwtjes helaas.

Groetjes,
    Leny en Guus

• 06 Maart 2012 - 22:51

Rachelle:

Hallo familie,
    Jullie zijn lekker actief lees ik wel.
    Zwemmen, snorkelen,fietsen en morgen ook nog wandelen, nou nou!
    Dan kun je nog wel iets lekkers nemen hoor nancy! Geniet er maar lekker van.
    Zijn de maskers alvast voor de carnaval van volgend jaar,haha.Ben benieuwd naar de foto's. Goede reis terug morgen naar Bali!