aankomst Gili eiland - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Koert en Nancy schaik - WaarBenJij.nu aankomst Gili eiland - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Koert en Nancy schaik - WaarBenJij.nu

aankomst Gili eiland

Door: KoertenNancy

Blijf op de hoogte en volg Koert en Nancy

05 Maart 2012 | Indonesië, Batavia

hallo iedereen,
Vandaag zijn we na een heerlijk ontbijt opgehaald door Bluewatercompagnie.
aangekomen bij de boot kregen we een pilletje aangeboden voor het misselijk worden op de boot. Na 2 uur varen zonder problemen zijn we aangekomen op het Backpacker eiland Gili Trawagan.
het regende pijpestelen, dat zijn wij niet meer gewend. we werden per paard en wagen naar het hotel gebracht.
het is hier wel een verademing, geen Auto en scooter zoals op Bali.
de kamer is lekker koel, de douch is weer erg groot en een veranda met een hangmat.
Toen het droog was hebben we 2 fietsen gehuurd, waar we morgen weer een stuk de andere kant van het eiland gaan bekijken.
we zagen een leuk souvenier, maar twijfelen nog vanwege de prijs.
verder geen nieuws.
groetjes vanuit een warm gili

• 05 Maart 2012 - 12:23

Bep:

Vliegen en bootreis er weer opziiten, en nu weer verder genieten. Ik vind het wel zielig voor dat paardje dat die jullie moest vervoeren. Hadden jullie niet kunnen lopen, na al dat lekkere eten zullen de pondjes er wel bij vliegen.
    Ben wel even nieuwsgierig wat voor een souvenier jullie willen kopen????
    Groetjes uit een regenachtig Hollandia en fiets ze.

• 05 Maart 2012 - 14:53

Marja:

Gelukkig dat jullie niet misselijk zijn geworden op de boot.Leuk Koert op de fiets heb ik nog nooit gezien .Ga maar gauw het soevenier kopen straks krijg je spijt.Groetjes