laatste dag Flores - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Koert en Nancy schaik - WaarBenJij.nu laatste dag Flores - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Koert en Nancy schaik - WaarBenJij.nu

laatste dag Flores

Door: KoertenNancy

Blijf op de hoogte en volg Koert en Nancy

03 Maart 2012 | Indonesië, Batavia

hallo iedereen
vandaag alweer het laatste berichtje vanuit Flores.
vandaag hebben we weer veel gezien.
we zijn vanmorgen om half 8 naar de lokale (super)markt geweest. (zie foto)
het was er erg schoon maar niet heus en het rook er ook geweldig. dat we nog niet ziek zijn geworden dat is ons een raadsel.
Daarna zijn we verder het binnenland in gegaan om een zweepgevecht en dans tezien.
we werden hartelijk ontvangen door het dorpshoofd. (zie foto).
Daar hebben we een gevecht en dans gezien en moesten zelf ook mee dansen.
na het afscheid bij de lokale zijn we doorgereden naar de grotten en wie kwamen we daa weer tegen onze gezellige filipijnen. (zie foto)
en morgen gaan ze ook weer met ons mee in het leuke klene vliegtuigje.
daarna hebben we een lunch gedaan bij een restaurant waarna we terug zijn gegaan naar het hotel.
we hebben nog even lekker gezwommen in het warme zwembad en wilde een nieuw bericht maken en foto`s op de computerzetten toen het begon te regenen en niet zo beetje,maar met bakken tegelijk.
morgen vliegen we weer naar bali waar we 1 nacht verblijven in padma bali hotel.
daarna gaan we 2 nachten per boot naar de gili, maar daar ga we de volgende verslag van maken.
morgen een klein verslagje
groetjes vanuit een warm flores

• 03 Maart 2012 - 10:20

Rachelle:

Beste familie,
    Dat wordt volgend jaar vast een reisje
    naar jullie vrienden op de filipijnen.
    Lekker gedanst vandaag? Het ziet er swingend uit hoor! Ook weer een mooi zwembad deze keer. Je krijgt zo zin in een duik als je dat ziet. Morgen een goede(en veilige) reis terug naar Bali gewenst.
    Groetjes, Rachelle

Bets En Hennie Benji:

zeg koert je weet toch wel dat de polonaise achter elkaar moet groetjes doei

• 03 Maart 2012 - 13:12

Manfred:

Nou idd lekker warm 31 graden maar wel veel bewolking zie ik.......wij moeten het hier in Nederland met de helft doen zo´n 15 graden en ook bewolkt...... groetjes

• 03 Maart 2012 - 15:29

Bep:

Hallo allemaal,
    Jullie hebben dus een leuke "schone" markt bezocht, ziet er op de foto wel lekker uit.
    Maar goed dat jullie mee moesten dansen, want vechten, dat is minder.
    Veel vlieg- en vaar plezier, we horen en zien wel weer hoe het was.
    Groetjes uit Hollandia.

• 03 Maart 2012 - 17:10

Marja:

Hallo allemaal.
    Was het een leuke dans zoiets als de samba zo'n zwembadje lijk mij ook wel wat in de achtertuin.Niet zeeziek worden hoor.
    Groetjes.

• 03 Maart 2012 - 18:41