aankomst in ubud - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Koert en Nancy schaik - WaarBenJij.nu aankomst in ubud - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Koert en Nancy schaik - WaarBenJij.nu

aankomst in ubud

Door: KoertenNancy

Blijf op de hoogte en volg Koert en Nancy

24 Februari 2012 | Indonesië, Ubud

hallo allemaal
sommige van jullie zijn al op de hoogte, maar het was het vliegreisje wel.
na 10 minuten moesten we weer terug naar schiphol, voor een noodlanding.
vanwege een passagier die een hartaanval kreeg. resultaat 2,5 uur vertraging.
de vliegreis op zich ging verder goed.
het eten was prima(de pupkes vielen tegen)
Op singapore hadden hadden we een uur de tijd om overtestappen.(eigenlijk 3 uur)
Het was een mooi vliegveld met heel veel orchideen en koikarpers.van Singapore naar denparsar was 2,5 uur vliegen.
na aankomst moesten we eerst een visum kopen en de koffers ophalen.
na een uurtje rijden zijn we nu in Ubud aangekomen.
Hier verblijven we 2 dagen.
we zijn even naar monkey forest geweest om pinda`s te strooien, maar de aapjes hadden ons snel in de smiezen. resultaat we waren zo door 500 gr. doppinda`s heen. Ze haalde ze zelf uit de zakken.(zie foto)
Na het koffie drinken zijn we naar de hotelkamer gegaan om jullie een bericht te sturen. want het onweerde ook flink maar nog geen regen. vanavond nog een hapje doen en dan lekker naar Bed.
groetjes de Familie

• 24 Februari 2012 - 10:53

Rachelle:

Beste familie,
    Nou zo te horen niet zo'n best begin van de reis. Hopelijk verloopt de rest allemaal voorspoedig! Jammer van de pupkes, haha!!! Maar Koert heeft toch zijn eigen mooie pupke! Ik wens jullie 2 mooie dagen in Ubud. En voor straks selamat tidor!

Groetjes, Rachelle
    P.s. (er wordt aangegeven dat er nog geen foto's zijn geplaatst)

• 24 Februari 2012 - 15:10

Marja Wellner:

Hallo allemaal.
    Nou het is te hopen dat nu alles naar wens gaat verlopen.
    Ik hoor het wel weer.
    Groetjes Marja

• 24 Februari 2012 - 16:21

Marjo:

Leuk dat jullie eindelijk aangekomen zijn wij wensen jullie nog een leuke vakantie en wachten op het volgende bericht en foto,s

• 24 Februari 2012 - 19:35

Hans:

wel spannend een noodlanding!
    Ik hoop dat verder alles goed gaat en de groeten aan de aapjes!
    groeten en veel vakantie plezier!