dag 6 kuta - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Koert en Nancy schaik - WaarBenJij.nu dag 6 kuta - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Koert en Nancy schaik - WaarBenJij.nu

dag 6 kuta

Door: KoertenNancy

Blijf op de hoogte en volg Koert en Nancy

24 Februari 2011 | Indonesië, Kuta

hoi iedereen.
hier vanuit bali het laatste bericht
onze vakantie zit er weer bijna op.
we hadden vanmorgen nog 1 tripje waar we naar uitkeken nl:
Zwemmen met de dolfijnen.
om half 10 werden we opgehaald. we werden verwelkomd met een drankje, slippers, handdoek en zwemvest. naar het omkleden gingen we een boot op met 4 australiers, 3 russen 2 japanners, en dolfijnentrainers.
na 5 minuten varen kwamen we aan bij een groot drijvend vlot in de baai.
we werden verdeeld in 3 groepjes, wij kwamen bij 2 australiese meiden.
we gingen in een basin waar ook Seda onze dolfijn zwom.
hij was 6 jaar oud. en lekker zacht.
hij deed vcerschillende kunstjes en massage vond Seda het lekkerst.
het was erg leuk en gezellig. na terugkomst kregen we de gelegenheid om te douchen en om tekleden. we kregen ook nog wat te drinken.
na thuiskomst in hotel wat gegeten bij het zwembad en daarna lekker gezwommen. nou ja gezwommen, gekwekt met een groep oudjes. dat was ook erg gezellig. Nu gaan we nog ff shoppen en een hapje eten.
dit was het laatste bericht, bedankt voor jullie reacties.
groetjes koert en nancy

• 24 Februari 2011 - 09:52

Karlijn:

hoi vakantiegangers,
    leuk dat julie met dolefijn hebben gezomen.

nog een fijne vakantie

karlijn (dochter petra)

• 24 Februari 2011 - 10:41

Manfred:

Nou het zit er weer op voor jullie....zo weer terug naar het koude landje.........Ik heb genoten van jullie verslagjes en foto´s zeker voor herhaling vatbaar groetjes en tot volgende week (carnaval) manfred

• 24 Februari 2011 - 12:35

Bep:

Jullie zullen dit nu in Bali niet meer lezen denk ik, wens jullie een goede terug reis. Tot maandag.

• 24 Februari 2011 - 18:12

Hennie:

het was erg leuk dagelijks mee te kunnen maken wat jullie allemaal op bali deden erg leuk. nou en goede terug reis en welkom in het koude kikker landje. is wat anders dan met de dolfijnen zwemmen. groetjes

• 24 Februari 2011 - 18:51

Hans En Johanna:

Hoi Nancy en Koert

Dit is het laatste berichtje Wat waren de foto;s leuk. Bedankt dat jullie ons op zo.n leuke manier op de hoogte hebben gehouden.Wij wensen jullie een veilege terug reis ,tot Zaterdag morgen 7.45 uur
    Groetjes doei

• 25 Februari 2011 - 15:01

Marjo:

jammer dat het er alweer op zit,leuk dat jullie met de dolfijnen hebben gezwommen geniet nog van de laatste uurtjes en bedankt voor het leuke reisverslag en foto,s.

• 25 Februari 2011 - 21:32

Rachelle:

Hoi, hoi,
    Helaas zit het er alweer op voor jullie.Dit berichtje lezen jullie waarschijnlijk bij thuiskomst.Wil jullie bedanken voor de leuke verslagen en de mooie foto's! Welkom thuis!
    Groetjes, Râchelle
    P.s. Kijk nu al uit naar jullie volgende verre reis!