kuta dag 5 - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Koert en Nancy schaik - WaarBenJij.nu kuta dag 5 - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Koert en Nancy schaik - WaarBenJij.nu

kuta dag 5

Door: KoertenNancy

Blijf op de hoogte en volg Koert en Nancy

23 Februari 2011 | Indonesië, Kuta

hoi iedereen
vandaag niks te melden, maar morgen gaan we nog wat ondernemen.
voor jullie een vraag??? voor ons een weet!!!!
en vandaag geen foto`s die komen morgen ook weer.
groetjes koert en nancy

• 23 Februari 2011 - 12:34

Bep:

Geen nieuws is goed nieuws zullen we maar zeggen.
    Geniet nog lekkker van de laatste dagen.

• 23 Februari 2011 - 14:40

Rachelle:

Hé luitjes,
    Het gaat toch niet vervelen daar? Kan me niet voorstellen nancy met die mooie surfboys daar! Nou geniet er nog maar even van want voordat je het weet zijn jullie weer in dit kouwe kikkerlandje. Laat ons nog even meegenieten de laatste paar dagen met nog een leuk reisverslagje en een paar mooie foto's! Groetjes, Râchelle

• 23 Februari 2011 - 15:29

Manfred:

Nou jullie verslappen wel op het laatste moment van de vakantie....Maargoed...Hier sneeuwt het momenteel in de big city.... de sneeuw blijft nog niet liggen maar als het zo effe door gaat wel.........geniet nog maaar effe van de zon groetjes..oja ook hier geen foto´s die komen morgen wel? uitstel komt afstel

• 23 Februari 2011 - 15:52

Petra :

Hoi Nancy,

Nou dat is dan jammer niets te melden.
    wij zitten elke dag met smart te wachten.

geniet er nog even van want voor je het weet zit je weer achter de kassa.

Groetjes,
    Petra

• 23 Februari 2011 - 16:02

Marjo:

jullie gaan je toch niet vervelen daar?want het is daar beter dan hier ,hier is het koud,geniet nog maar even want het is zo voorbij.

• 24 Februari 2011 - 08:49

Koen Bijl:

Hoi vakantiegangers ! tja geniet er nog maar even van ...voor je het weet moet je alweer onze kant op komen ...geniet er nog maar van ! fijne dag verder ! gr koen en tonnie