dag 3 ubud - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Koert en Nancy schaik - WaarBenJij.nu dag 3 ubud - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Koert en Nancy schaik - WaarBenJij.nu

dag 3 ubud

Door: KoertenNancy

Blijf op de hoogte en volg Koert en Nancy

14 Februari 2011 | Indonesië, Ubud

vandaag zijn we met het busje van het hotel naar het stadje gereden, waar we vandaar uit weer lopend richting aapjes en hotel. we zijn eerst naar de markt geweest, en ja we hebben weer geld gepind, deze keer kwam het pasje erwel uit. nog 2 leuke shirts gekocht
bij het apenpark hebben we een kaartje gekocht en bananen.(met het kaartje mag je in en uit lopen) je moest snel een banaan geven anders gingen ze bijten of ze gingen aan je broek hangen.
terug op de kamer lag er een pakje met Happy valentine. er zat een reep chocolade in en een roos erg leuk gedaan van het hotel.
na het zwemmen zijn we weer terug gegaan naar het apenpark, en we hadden nog een manderijn van het hotel meegenomen, het aapje nam er echt de tijd voor.
vanavond hebben we een valentijndiner met balinese muziek.
het eten was lekker en de muziek was met kinderen die het leuk deden
morgen laatste dag ubud en gaan nog een scooter huren.
groetjes nancy en koert

• 14 Februari 2011 - 09:06

Bep:

Ik zie wel dat Koert het goed met de aapjes kan vinden, je mag wel oppassen Nacy, straks komt de aap mee terug en moet jij daar blijven.
    Doen jullie wel voorzichtig op de scootertjes. Fijne dag weer, wij zullen wel werken.

• 14 Februari 2011 - 13:45

Rene:

Hoi vakantiegangers, Geen last van de muggen en vliegen in de rijstvelden? Ik heb zolangzamerhand ook wel zin in lekker warm weer. Volgens deze site zou het vandaag bij jullie regenen maar aan de foto's te zien valt het wel mee.
    Afgelopen vrijdag stonden er weer berichten in de krant over Organon/MSD, we zouden worden overgenomen door Takeda (Japans) en 700 arbeidsplaatsen van de 1000 blijven er over. Inmiddels wordt dat weer ontkent en staat er in het financieel dagblad dat een Nederlands bedrijf ons gaat overnemen. Morgen gaan we er meer van horen (of niet, dat kan natuurlijk ook ;) ....

Veel plezier,
    Rene

PS.
    Wie was het Valentijntje op wie ze stiekem een oogje hebben?

• 14 Februari 2011 - 14:54

Rachelle:

Selamat luitjes,
    Wat een leuk reisverslag op deze manier!
    Jullie zullen wel genieten in deze mooie omgeving. Kijk nu al uit naar het volgende verslag. Morgen goede reis. Veel plezier!
    Groetjes, Rachelle

• 14 Februari 2011 - 15:33

Hans En Johanna:

Doen jullie wel voorzichtig met die scooter maar jij bent dat wel gewend he Nancy nou jongens veel plezier.
    Groetjes van Pa en Ma.

• 14 Februari 2011 - 20:20

Manfred:

Mooie foto´s.... zo maak je het reisverslag helemaal af.........helaas ging dat bij ons niet zo tijdens Amerika. Ik blijf ervan genieten en krijg ook weer kriebels om weer te gaan.......groetjes