aankomst bali - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Koert en Nancy schaik - WaarBenJij.nu aankomst bali - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Koert en Nancy schaik - WaarBenJij.nu

aankomst bali

Door: KoertenNancy

Blijf op de hoogte en volg Koert en Nancy

12 Februari 2011 | Indonesië, Ubud

na 24 uur zijn we dan eindelijk in bali.we hadden al gelijk een probleem, pasje van koert is ingeslikt ,maar we hebben wel geld, en hebben in hotel gebeld om pas te blokkeren. (als we te kort komen horen julie het wel)op het vliegveld stond een man van 333travel op ons te wachten en bracht ons naar de rijstvelden in UBUD. we gaan nu nog ff de koffers uitpakken, douchen en wat rond kijken, hapje eten en vroeg naar bed, (na weinig slaap in het vliegtuig, de slaappilletjes werken niet echt) op naar dag 2
groetjes koert en nancy

• 12 Februari 2011 - 07:44

Bep:

Dat begon al lekker dus, dan maar een beetje zuinig aan doen.
    Hoop dat jullie lekker bijgeslapen zijn.
    Fijne dag vandaag.

• 12 Februari 2011 - 09:10

Koen Bijl:

Oke dat is erg vervelend, maar laat je daardoor niet ontmoedigen en geniet verder van jullie reis !
    Gr. Koen en Tonnie

• 12 Februari 2011 - 10:32

Bets En Hennie:

ons nancy zal ook wel een pasje hebben anders zullen we wel geld sturen koert de slaap nog niet uit groetjes van ons en benji

• 12 Februari 2011 - 13:55

Eric:

Lekker uitrusten en dan op voor WEER een mooie vakantie..........ben jaloers op jullie.

Groetjes Eric

• 12 Februari 2011 - 22:51

Manfred:

Oh God moeten we nu al een Nationaal Gironummer open......`Red Koert uit Bali`.......Hoe kan dat nou een postbode moet zo´n pasje wel in een goede Gleuf kunnen stoppen.......en dan maar zeggen dat die slaappillen niet werken......nou rust eerst goed uit en geniet verder. groetjes Manfred. Oja een troost hier is het ook bewolkt zoals op de foto alleen niet zo warm.....

• 13 Februari 2011 - 08:48

Hans En Johanna:

Lekker geslapen jongens? Nu weer een nieuwe dag.Geniet er van .